O marketingu branży pharma & mediacal w eksperckim gronie. V Forum Digital Evolution for Pharma & Medical

Opublikowane 21 sierpnia 2024
O marketingu branży pharma & mediacal w eksperckim gronie. V Forum Digital Evolution for Pharma & Medical
Ponad 200 uczestników zgromadziło V Forum Digital Evolution for Pharma & Medical zorganizowane przez brave conferences 5-6 czerwca 2024 r. w Hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie. Wśród prelegentów i uczestników znaleźli się digital, brand i product managerowie największych firm farmaceutycznych i medycznych w Polsce. Tematem przewodnim tegorocznej edycji Forum była skuteczna adaptacja omnichannel w organizacji z wykorzystaniem algorytmów, automatyzacji oraz sztucznej inteligencji.
Tegoroczne Forum wyróżnia się od swoich poprzednim edycji skupieniem uwagi przede wszystkim na technologiach ze szczególnym podkreśleniem sztucznej inteligencji, która staje się stałym elementem w działalności branży farmaceutycznej. W naszych eksperckich dyskusjach rozmawialiśmy o narzędziach opartych o AI, tworzeniu contentu przy pomocy tych narzędzi, jak za ich wykorzystaniem angażować pacjenta i lekarza. – podkreśla Anna Kępka, Project Manager brave conferences.

Jak przyznają sami uczestnicy Forum buduje od lat społeczność sektora pharma & medical zorientowaną na wspólny cel, którym jest wspólne poszukiwanie rozwiązań najważniejszych wyzwań branży. Program wydarzenia w pełni odpowiada potrzebom jego uczestników, a tematy dyskusji zostały sformułowane wokół sześciu największych problemów, z jakimi mierzy się branża pharma & medical:
  1. Jak wspólnymi siłami skutecznie wdrażać omnichannel w organizacji?
  2. Jak szybko dostosować content do potrzeb odbiorcy?
  3. Jak pomimo ograniczeń prawnych sprawnie budować pozytywny Customer Experience oparty o omnichannel?
  4. Jak optymalnie i etycznie korzystać z możliwości sztucznej inteligencji?
  5. Jak efektywnie zarządzać danymi i automatyzować procesy?
  6. Jak aktualnie osiągnąć efektywność kosztową i jednocześnie utrzymać jakość kampanii marketingowej?
Temat tegorocznej edycji Forum jest bardzo bliski mojemu sercu, ponieważ aktualnie pracujemy nad procedurami i procesami, a właściwie dokonujemy ich rewizji. Uważam, że jest to kluczowa kwestia, jeśli chcemy w ogóle rozważać komunikację wielokanałową do lekarzy, pielęgniarek czy farmaceutów. – podkreśla Karol Wolak, Global Omnichannel Excellence Lead w Merck Group.

Uczestnicy Forum mieli możliwość oceny wystąpień i dyskusji. Za najlepszą dyskusję uznano premierową w V edycji Forum dyskusję lekarzy - Lekarz digital native – czego potrzebuje, gdzie poszukuje informacji i czy potrzebuje relacji F2F, w której swoim doświadczeniem podzielili się: Natalia Marszalec, Lekarz w trakcie specjalizacji z psychiatrii w Mazowieckim Specjalistycznym Centrum Zdrowia w Pruszkowie, Dr n. med. Carlo Bieńkowski, Lekarz w trakcie specjalizacji z chorób zakaźnych, Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie; Krzysztof Muranowicz, Lekarz psychiatra, psychmedic.pl.
 
Szczegółowa relacja z Forum oraz materiały video dostępne tutaj:
 
Partnerami tegorocznej edycji Forum byli: Medonet, Wavy Apps, Altavia Kamikaze + K2, Agencja Whites, GPD Health, Pharmind, HealthWay, Strix, QAH, Chocolissimo, IQVIA, Asseco Business Solutions.

Organizator Forum -  brave conferences - już dziś zaprasza na kolejną edycję wydarzenia już w czerwcu 2025 r. Więcej szczegółów wkrótce na:

A w międzyczasie serdecznie zapraszamy na VI edycję Pharma Planet360 ( 6-7 listopada 2024) – więcej szczegółów: https://pharmaplanet.pl/


źródło: mat. pras.