#CodzienniBohaterowie – trwa kampania społeczna Nationale-Nederlanden

Opublikowane 20 kwietnia 2020
#CodzienniBohaterowie – trwa kampania społeczna Nationale-Nederlanden
Na czas pandemii Nationale-Nederlanden ruszyło z nową kampanią społeczną. W serii krótkich filmów firma chce pokazać codzienność reprezentantów różnych zawodów, którzy z racji charakteru pracy, nie mogą wykonywać swoich obowiązków zdalnie.
Akcja ma pokazywać społeczeństwu, że obok pracowników ochrony zdrowia, codziennych bohaterów jest znacznie więcej, a także uświadamiać jak się zachowywać, aby chronić takie osoby i minimalizować ryzyko zakażenia. Działania prowadzone są w mediach społecznościowych ubezpieczyciela.

Personel medyczny, jako pierwsza linia frontu walki z koronawirusem, od razu stał się najbardziej widoczną grupą. Wiele było akcji, w których wyrażano podziw i wdzięczność dla obciążonych ponad normę lekarzy, pielęgniarek i ratowników medycznych. Jednocześnie zauważyliśmy, że osób, które cały czas wykonują swoją pracę, narażając swoje zdrowie, jest znacznie więcej – mówi Liliana Lewandowska z zespołu ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden. - Mamy z nimi styczność na co dzień - są to sprzedawcy w sklepach spożywczych, w aptece, kurierzy, strażacy, kierowcy taksówek czy komunikacji miejskiej, wolontariusze. Muszą pracować, bo ich rola w społeczeństwie jest niezbędna do funkcjonowania innych. Akcja Nationale-Nederlanden jest podziękowaniem za ich zaangażowanie i pracę.

Celem naszej kampanii jest zwrócenie uwagi na codziennych bohaterów, a tym samym pomoc w uchronieniu ich przed zarażeniem. W ten sposób pragniemy wzmocnić apel dotyczący przestrzegania zasad bezpiecznego zachowania. Jednocześnie chcemy motywować wszystkich, którzy mają możliwość pracy z domu, by dochowali warunków izolacji, a także respektowali wprowadzone ograniczenia. Jako marka zaangażowana społecznie, od lat odwołujemy się do brania odpowiedzialności za siebie i swoich najbliższych, szczególnie w kontekście poczucia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. W dzisiejszych czasach jest to wyjątkowo ważne – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

W ramach akcji powstało dziesięć krótkich filmów reportażowych. Przedstawiciele różnych branż odpowiadają na pytania dotyczące ich życia i pracy w sytuacji zagrożenia zdrowia. Do rozmowy ubezpieczyciel zaprosił ekspedienta, lekarza, położną, kierowcę transportu publicznego, właściciela sklepu na bazarku, farmaceutkę, kuriera, taksówkarza, strażaka oraz wolontariuszki, które szyją maseczki i pomagają seniorom. Historię każdego z nich przedstawia oddzielny odcinek. Bohaterowie opowiadają o specyfice pracy w czasie epidemii koronawirusa, a także o swoich obawach i najważniejszych wartościach. Wszystkie filmy kończą się informacją o tym, co można zrobić, by nie narażać ich i nas samych oraz ograniczyć ryzyko zarażenia koronawirusem.

Kampania realizowana jest we współpracy z agencją komunikacji zintegrowanej Aponadto. Działania prowadzone są w mediach społecznościowych Nationale-Nederlanden. Akcji towarzyszy hasztag #CodzienniBohaterowie.





Kolejne filmy będą na bieżąco publikowane w mediach społecznościowych Nationale-Nederlanden.

Znajdziecie je Państwo także na facebook i twitter MedicalPress.

Źródło: materiały prasowe