Poradnik Dobrej Komunikacji dla pracowników placówek medycznych na temat współpracy z pacjentami

Opublikowane 25 kwietnia 2022
Poradnik Dobrej Komunikacji dla pracowników placówek medycznych na temat współpracy z pacjentami
Rzecznik Praw Pacjenta opublikował Poradnik Dobrej Komunikacji dla pracowników placówek medycznych na temat współpracy z pacjentami. Stanowi on podręczne kompendium informacji związanych ze sposobem udzielania świadczeń zdrowotnych, zgodnych z obowiązującym stanem prawnym oraz standardami postępowania wobec pacjentów, którzy oczekują wysokiej jakości usług medycznych.
Poradnik nt. dobrej komunikacji na linii lekarz-pacjent to podręczne kompendium wiedzy na temat komunikacji i współpracy z Pacjentami. Zawiera przykłady z życia, modele i wskazówki, praktyczne podpowiedzi, przemyślenia i teorie. Wszystko, co jest potrzebne, aby kontakt z Pacjentem był owocny oraz przystępny dla obu stron relacji. Publikacja jest skierowana przede wszystkim do pracowników podmiotów leczniczych oraz wszystkich tych, którzy pragną pogłębić wiedzę nt. komunikacji w relacji lekarz-pacjent. 


Poradnik komunikacji jest skierowany do:
→  osób pracujących w rejestracji medycznej (w prywatnych placówkach zwanych czasem recepcją);
→ pielęgniarek i pielęgniarzy;
→ ratowniczek i ratowników;
→ lekarek i lekarzy;
→ asystentek i asystentów, higienistek i higienistów stomatologicznych;
→ innych osób pracujących w placówkach ochrony zdrowia

PORADNIK DOBREJ KOMUNIKACJI - zobacz lub pobierz