Przed tym wyzwaniem stoi wiele organizacji pacjenckich. Niestety nie jest to łatwe zadanie. Dziś prawie każdy ma profil w mediach społecznościowych, jednak tylko garstka wie, w jaki sposób wykorzystać ich potencjał. Brak kompetencji z zakresu nowego marketingu sprawia, że pacjenci nie wiedzą o wielu ważnych dla nich inicjatywach. Zgodnie z wynikami raportu firmy Hootsuite dziś z Internetu w Polsce korzysta 31,97 miliona osób, a więc 84,5% całkowitej populacji. Z kolei z mediów społecznościowych używa 25,9 mln osób, a to zdecydowanie więcej niż połowa (68.5%) populacji naszego kraju (37,82 miliona osób). Porównując te dane z wynikami ubiegłorocznymi, wzrost wynosi aż 2,5 miliona (11%) w stosunku do roku poprzedniego. Oznacza to, że dziś standardem komunikacji z pacjentem powinny być działania digitalowe. Do poznania ich tajników rozwiązaniem będą letnie warsztaty, na które w okresie wakacyjnym Gedeon Richter Polska oraz PML zapraszają.
Nowe kompetencje cyfrowe? Czemu nie!
Nowe kompetencje cyfrowe? Czemu nie!
Gedeon Richter Polska wraz z Innowacyjnym Szpitalem zapraszają na cykl dwóch warsztatów online organizowanych w ramach programu „Grant na Zdrowie”. Celem spotkań jest poszerzenie kompetencji cyfrowych stowarzyszeń i organizacji reprezentujących pacjentów. Warsztaty mają bardzo praktyczny charakter i podzielone zostały na dwie części: dotyczącą marketingu oraz prawnych aspektów obecności w Internecie. Szkoleniowcy pokażą gotowe rozwiązania i omówią ciekawe przykłady z rynku. Jak mówi Weronika Kot, specjalista ds. PR, Gedeon Richter Polska: Wspólnie z naszym partnerem chcemy wspierać organizacje pacjenckie w skutecznym prowadzeniu swoich działań, szczególnie w zakresie nowoczesnej komunikacji z pacjentami opierającej się na wykorzystywaniu narzędzi digital.
Media społecznościowe a prawo
Media społecznościowe a prawo
Wiele emocji budzą aspekty prawne prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych. RODO, wizerunek, prawa autorskie. Elementem każdego warsztatu będzie segment prawny, w czasie którego prawnik, Monika Bartwicka, odpowie na najczęściej pojawiające się problemy i wątpliwości. Uczestników warsztatów zapraszamy do przesyłania swoich pytań i konkretnych sytuacji, by móc je omówić w czasie spotkania.
Wędka, a nie ryba – czyli bez marketingu ani rusz!
Wędka, a nie ryba – czyli bez marketingu ani rusz!
Organizatorzy wychodzą z założenia: daj wędkę a nie rybę. W części marketingowej, kolejny ekspert warsztatów – Justyna Uman-Ntuk, opowie się m. in.: jak osiągać duże zasięgi bez budżetów marketingowych oraz jak skonfigurować skuteczne kampanie reklamowe. Po każdym spotkaniu zapisani uczestnicy dostaną materiały, dzięki którym samodzielnie wdrożą w życie pokazane strategie i metody.
I warsztat, pt.: Jak zdobyć zasięgi na Facebooku bez budżetu?
Data: 28 lipca 2021
Godz.: 11:00
Data: 28 lipca 2021
Godz.: 11:00
II warsztat, pt.: Do ilu pacjentów można dotrzeć z 400 zł na Facebooku?
Data: 18 sierpnia 2021
Godz.: 11:00
Data: 18 sierpnia 2021
Godz.: 11:00
Więcej informacji oraz rejestracja dostępna na: