Jak skutecznie docierać do pacjentów - letnie warsztaty online dla organizacji pacjenckich

Opublikowane 21 lipca 2021
Jak skutecznie docierać do pacjentów - letnie warsztaty online dla organizacji pacjenckich
Edukacja, akcje profilaktyczne, wsparcie psychiczne i prawne – to tylko część z działań, które realizują organizacje i stowarzyszenia reprezentujące pacjentów. Już w lipcu i sierpniu mogą one wziąć udział w bezpłatnych warsztatach online z zakresu nowoczesnej komunikacji.

Wyzwania z dotarciem do pacjentów w online – jak to skutecznie zrobić?

Przed tym wyzwaniem stoi wiele organizacji pacjenckich. Niestety nie jest to łatwe zadanie. Dziś prawie każdy ma profil w mediach społecznościowych, jednak tylko garstka wie, w jaki sposób wykorzystać ich potencjał. Brak kompetencji z zakresu nowego marketingu sprawia, że pacjenci nie wiedzą o wielu ważnych dla nich inicjatywach. Zgodnie z wynikami raportu firmy Hootsuite dziś z Internetu w Polsce korzysta  31,97 miliona osób, a więc 84,5% całkowitej populacji. Z kolei z  mediów społecznościowych używa 25,9 mln osób, a to zdecydowanie więcej niż połowa (68.5%) populacji naszego kraju (37,82 miliona osób). Porównując te dane z wynikami ubiegłorocznymi, wzrost wynosi aż 2,5 miliona (11%) w stosunku do roku poprzedniego. Oznacza to, że dziś standardem komunikacji  z pacjentem powinny być działania digitalowe. Do poznania ich tajników rozwiązaniem będą letnie warsztaty, na które w okresie wakacyjnym Gedeon Richter Polska oraz PML zapraszają.

Nowe kompetencje cyfrowe? Czemu nie!

Gedeon Richter Polska wraz z Innowacyjnym Szpitalem zapraszają na cykl dwóch warsztatów online organizowanych w ramach programu „Grant na Zdrowie”. Celem spotkań jest poszerzenie kompetencji cyfrowych stowarzyszeń i organizacji reprezentujących pacjentów. Warsztaty mają bardzo praktyczny charakter i podzielone zostały na dwie części: dotyczącą marketingu oraz prawnych aspektów obecności w Internecie. Szkoleniowcy pokażą gotowe rozwiązania i omówią ciekawe przykłady z rynku. Jak mówi Weronika Kot, specjalista ds. PR, Gedeon Richter Polska: Wspólnie z naszym partnerem chcemy wspierać organizacje pacjenckie w skutecznym prowadzeniu swoich działań, szczególnie w zakresie nowoczesnej komunikacji z pacjentami opierającej się na wykorzystywaniu narzędzi digital.

Media społecznościowe a prawo

Wiele emocji budzą aspekty prawne prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych. RODO, wizerunek, prawa autorskie. Elementem każdego warsztatu będzie segment prawny, w czasie którego prawnik, Monika Bartwicka, odpowie na najczęściej pojawiające się problemy i wątpliwości. Uczestników warsztatów zapraszamy do przesyłania swoich pytań i konkretnych sytuacji, by móc je omówić w czasie spotkania.

Wędka, a nie ryba – czyli bez marketingu ani rusz!

Organizatorzy wychodzą z założenia: daj wędkę a nie rybę. W części marketingowej, kolejny ekspert warsztatów – Justyna Uman-Ntuk, opowie się m. in.: jak osiągać duże zasięgi bez budżetów marketingowych oraz jak skonfigurować skuteczne kampanie reklamowe. Po każdym spotkaniu zapisani uczestnicy dostaną materiały, dzięki którym samodzielnie wdrożą w życie pokazane strategie i metody.

I warsztat, pt.: Jak zdobyć zasięgi na Facebooku bez budżetu?
 Data: 28 lipca 2021
 Godz.: 11:00

 II warsztat, pt.: Do ilu pacjentów można dotrzeć z 400 zł na Facebooku?
 Data: 18 sierpnia 2021
 Godz.: 11:00

Więcej informacji oraz rejestracja dostępna na:
https://innowacyjnyszpital.pl/webinar/

Źródło: materiały prasowe
Foto: 
pikisuperstar