Solgar dołącza do portfolio Nestlé Health Science

Opublikowane 09 listopada 2023
Solgar dołącza do portfolio Nestlé Health Science
Nestlé Health Science od lat działa na rzecz poprawy zdrowia poprzez żywienie. Firma zapewnia dostęp do oferty żywienia medycznego, wspierającego pacjentó zmagających się z ryzykiem niedożywienia lub niedożywieniem w trakcie choroby czy rekonwalescencji. W jej portfolio znajdują się także innowacyjne produkty suplementujące, do których właśnie dołączyła marka Solgar, dostarczająca m.in. wysokiej jakości witaminy oraz produkty na bazie składników mineralnych i roślin.
Nestlé Health Science (NHSc) oferuje produkty specjalnego przeznaczenia medycznego umożliwiające żywienie osób mających zwiększone zapotrzebowanie na składniki żywieniowe z powodu choroby i wspiera ich w powrocie do zdrowia. Dotyczy to zarówno pacjentów w sile wieku, jak i seniorów, zmagających się np. z chorobami onkologicznymi czy neurologicznymi. Poprzez odżywianie doustne i produkty z tej kategorii (Infasource, Resource czy Impact Oral), a także odżywianie dojelitowe (produkty: Isosource, Peptamen, Novasource, Impact Enteral), niedobory żywieniowe zostają uzupełnione o potrzebne składniki.

Kolejną, dynamicznie rozwijającą się specjalizacją NHSc są suplementy diety, do których należy marka Vital Proteins, oferująca kolagen o najwyższej dziennej porcji. Do tej grupy Nestlé Health Science dołączyła właśnie marka Solgar, posiadająca w swoim portfolio wysokiej jakości suplementy diety. Marka powstała w 1947 roku, a dziś jest obecna w ponad 50 krajach świata. W ofercie Solgar znajdują się między innymi witaminy, składniki mineralne i suplementy ze składnikami roślinnymi – wszystkie tworzone w oparciu o badania naukowe, unikalne składniki i ściśle kontrolowane procesy produkcyjne.

Pozycja marki Solgar jest wynikiem ponad 70 lat zaangażowania w jakość, zdrowie i dobre samopoczucie. Solgar, jako nowa marka w portfolio Nestlé Health Science, doskonale wpisuje się w misję naszej firmy. Są to suplementy diety produkowane w małych partiach i wykorzystujące tylko najlepsze surowce, co jest jednym z założeń długoterminowej strategii zrównoważonego rozwoju Nestlé – podkreśla Monika Posadas, Dyrektorka Nestlé Health Science w Polsce.

Celem utworzonego w 2011 roku Nestlé Health Science jest rozwijanie obszaru żywienia medycznego oraz współpraca z dostawcami usług medycznych na rzecz wsparcia osób potrzebujących specjalistycznego żywienia w okresie choroby i rekonwalescencji. Do tej grupy należą zarówno najmłodsi, dorośli, jak i seniorzy, cierpiący np. z powodu nieprawidłowego wchłaniania wybranych składników odżywczych lub braku możliwości dostarczania odpowiedniej ilości składników odżywczych w ramach codziennej diety. Inwestycje w innowacyjne rozwiązania i stosowanie najnowszych rozwiązań naukowych pozwalają firmie NHSc rozwijać rynek produktów przeznaczonych do wsparcia żywieniowego, o potwierdzonej skuteczności klinicznej. Przyczyniają się one do powrotu do zdrowia pacjentów oraz wpływają na jakość życia chorych i ich opiekunów. Dzięki globalnemu zasięgowi i sieci ekspertów Nestlé Health Science dostosowuje swoją ofertę do potrzeb i preferencji konsumentów na całym świecie.

Więcej informacji jest dostępnych na stronie https://www.nestlehealthscience.pl/.

O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek. W 2023 roku firma świętuje 30-lecie swojej obecności w Polsce, gdzie jest pracodawcą dla 5500 osób zatrudnionych w lokalizacjach. W ciągu ostatnich 30 lat Nestlé stało się ważnym podmiotem zaangażowanym w rozwój i innowacyjność polskiej gospodarki oraz zaufanym partnerem dla lokalnych społeczności. Firma nieustannie się zmienia, kładąc nacisk na nową ofertę produktową, innowacje i zrównoważony rozwój. Z szacunkiem rozwija znane i lubiane polskie marki, takie jak Winiary, Bobo Frut i Nałęczowianka. Polskim konsumentem daje dostęp do uznanych międzynarodowych marek, jak: Gerber, Garden Gourmet, Nescafé, Nespresso, Perrier czy Pellegrino. W ostatnich latach firma znacząco powiększyła swoje portfolio o marki suplementów diety, m.in.: Vital Proteins, co odzwierciedla kierunek jej rozwoju.
Nestlé Polska to firma oparta na wiedzy, troszcząca się o swoich pracowników, którzy mają wpływ i mogą wspólnie zmieniać przyszłość. Swoim pracownikom daje różnorodne możliwości rozwoju kariery w Polsce, jak i zagranicą w ramach jednej organizacji. Nestlé wyzwala moc jedzenia, by podnosić jakość życia każdego z nas oraz przyszłych pokoleń.

Źródło: Agencja informacji SEC NEWGATE CEE