DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL 2024

Opublikowane 07 maja 2024
DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL 2024
Jak skutecznie adaptować omnichannel w organizacji, korzystając z algorytmów, możliwości automatyzacji i sztucznej inteligencji? Jak dopasować komunikację do potrzeb HCP? Jak efektywnie zarządzać budżetem na promocję, by nie stracić wysokiej jakości kampanii promocyjnej? To największe wyzwania marketingu medycznego i farmaceutycznego, którym będzie poświęcone V Forum DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL 2024 organizowane 5-6 czerwca 2024 r. w Warszawie przez brave conferences.

Speed of change. Artificial intelligence. Positive Customer Experience – to hasła przewodnie przyświecające V edycji Forum. Wydarzenie dedykowana jest digital, product i brand managerom odpowiedzialnym za szeroko pojęte działania marketingowe, w tym szczególnie digitalizację działań w sektorach pharma&medical, a jego celem wydarzenia jest adaptacja nowych form kontaktu z klientem oraz poznanie doświadczeń ekspertów w wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi i technologii.

 

—  Zespoły marketingowo-sprzedażowe w branży pharma&medical wciąż nie do końca są przekonane, że warto inwestować w cyfrowe kanały komunikacji. Brakuje wiedzy, systemów, umiejętności wspólnego działania i mierzenia efektywności działań. Jednak powszechne jest przekonanie, że budowanie pozytywnego Customer Experience w czasach natłoku informacji i ograniczonych możliwości HCP jest kluczowe. — podkreśla Anna Kepka, Project Manager brave conferences.

 

Program opracowano we współpracy z managerami z największych firm branżowych w Polsce i jest odpowiedzią na 6 najważniejszych wyzwań:

  1. Jak wspólnymi siłami skutecznie wdrażać omnichannel w organizacji?
  2. Jak szybko dostosować content do potrzeb odbiorcy?
  3. Jak – pomimo ograniczeń prawnych – sprawnie budować pozytywny Customer Experience oparty o omnichannel?
  4. Jak optymalnie i etycznie korzystać z możliwości AI?
  5. jak efektywnie zarządzać danymi i automatyzować procesy?
  6. Jak aktualnie osiągnąć efektywność kosztową i jednocześnie utrzymać jakość #kampaniimarketingowej?

 

Wśród potwierdzonych eksperci z największych firm medycznych i farmaceutycznych oraz związanych z marketingiem medycznym, m.in. ADAMED, ALLEGRO, ANGELINI PHARMA, ASTELLAS PHARMA, ASTRAZENECA, BIOGEN, BOEHRINGER INGELHEIM, EGIS, FERRING PHARMACEUTICALS, FRESENIUS KABI, GALDERMA, HALEON, ISPIRATO, MERCK GROUP, NOVO NORDISK, PAUL HARTMANN, POLFA TARCHOMIN, PSYCHMEDIC.PL, ROCHE POLSKA, SANOFI, TAKEDA, TEVA PHARMACEUTICALS, USP ZDROWIE. 

źródło: braveconferences.pl