Czat z Rzecznikiem Praw Pacjenta
Opublikowane 11 maja 2020Od 11 maja 2020 r. osoby odwiedzające stronę internetową Rzecznika Praw Pacjenta, mogą skorzystać z dodatkowej możliwości komunikacji z ekspertami Biura za pośrednictwem czatu online.
Osoby zainteresowane prawami pacjenta mogą kontaktować się poprzez bezpośrednią rozmowę również w formie czatu.
Czat dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.
Niezależnie czy korzysta się z komputera, telefonu czy tabletu, po wejściu na stronę główną lub w zakładkę „kontakt” w prawym dolnym rogu pojawi się ikonka czatu. Po kliknięciu na nią rozwinie się aktywne okno rozmowy poprzez które można zadawać pytania konsultantowi.
Z konsultantami Rzecznika Praw Pacjenta można również porozmawiać za pośrednictwem Telefonicznej Informacji Pacjenta pod bezpłatnym nr 800 190 590.
Więcej na: https://www.gov.pl/web/rpp/
Źródło: Rzecznik Praw Pacjenta
Więcej na: https://www.gov.pl/web/rpp/
Źródło: Rzecznik Praw Pacjenta
Foto: Pixabay
Autor:
Redakcja MedicalPress